Monday, April 5, 2010

Chicken pie ...

last week, after McD, aku ngan Haslina singgah kat Aloha Cafe ...and bought a box of chicken pie ...kata nyer the pie dari this cafe is quite famous...and, of course, yummy ...aku tak pernah taste lagi, so i bought one box ..dalam tu ada 4 ...kat sini, mmg dah di prepack in a box ...one box is RM9.20 ...



the verdict: very yummy indeed! aku makan sket aritu and the rest aku bod dalam freezer ...pagi tadi re-heat kat oven ..and it is still yummy...nampak gaya nyer, it is going to be my new fav treat hehehehe ...

5 comments:

fendifid said...

Nampak macam sedap je.

Ejin said...

memang sedap ...mengimbas kembali pie yang aku selalu makan masa kat UK ....

Liz Duan said...

nampak cam sedap apa kelabu asap gitu...eksen tu..kah..kah.kah..LOL

Ejin said...

amboi komen ...aku pakai camera phone le ...tau le korang dah ada toy yang baru!

Liz Duan said...

he..he..he...saje buat kerek sikit:)