Thursday, April 29, 2010

Get over it, ALREADY ...will you!!!!

Itu lah perasaan aku sekarang ini ....menyesal tak banyak baca? tak jugak ...aku rasa aku pulun gak 2-3 hari nie ....menyesal sebab soalan "kacang" pun boleh blank??? huhuhu ...maybe...but most of all, terkilan sebab aku rasa I didn't do as well as I could pada exam tadi ...la nie, aku hanya berserah dan bertawakal ajer ....hopefully result nanti memuaskan ....bagi those who know me really well - korang tau le aku nie very competetive ...always nak menang kah kah kah ....nak buat camne ...akak redha ....

Tapi yang lucunya ..and aku baru discover sekarang ...biler kekawan aku tahu aku kecewa, trauma dan agak disappointed ngan apa yang terjadi ...the first thing that they say to me is always food related ....why??? why??? am I that obvious??? ada yang offer latte & caramel puds, ada yang offer lunch together ...ada yang bagi jajan kat aku ....bagi fruits ...and yang jauh plak, bagi message kat emel & FB soh aku pi Secret Recipe lah, Mc D lah ...hehehe semua nya food related! Apa maksud diorang semua yea??? hehehehe Whatever it is ...aku bersyukur ada kekawan yang begitu perihatin ngan aku ....tima kasih semua ....

Now, aku akan menyibukkan diri ngan kerja2 marking plak ....ingat kerja aku dah selesai ke? Jauh sekali ...i need to pulun habis2an utk marking ...semua harus siap sebelum 16th May ini ....have to remind myself agar jgn pulun tido plak hehehehe ....

4 comments:

Liz Duan said...

yes...get over it...pass ajer ok:)

fendifid said...

Apa apa pun...tomorrow labour day. Jangan lak nko pulun kerja. Pi shopping.

Eat said...

U will fine.. as usual. Nanti pass with flying colours gi pi SR eh!

Ejin said...

hahahaha ...just got in the office ...now dah 4.50pm ...since morning aku jaga exam, then lunch @ Elephant Bistro (siap tapau bread & butter pudding!)...and then meeting ...jap lagi nak balik ...esok Labour Day!!! I guess I am over it already :-)