Wednesday, April 14, 2010

Penat

Ingat tak dulu aku pernah buat posting pasal Murtabak...pastu Wan ada mentioned pasal Murtabak Mengkasar yang very famous kat Pekan. Peliknya kak long tak pernah buat posting pasal murtabak tu??? Apakah???

Restoran Mengkasar ni ada branch kat Seri Rampai Wangsa Maju. Area shop lots yang baru tu. Tapi dari main road tak nampak la restoran ni sebab kat row belakang.



Tadi lepas kerja...ajak member lepak minum dulu...terus la aku suggest ke sini. Member pun ok je. Zass Zass...sekejapan dah sampai.




Very simple je restoran ni. Menunya pun simple...cuma ada murtabak je. Drinks pun biasa biasa je...macam air panas...barli dan sebagainya.




Member aku ordered murtabak daging biasa.


Aku lak ordered murtabak special. It is actually murtabak biasa di salut telur dan daun bawang.


Yang sedapnya murtabak ni lembut dan garing. Biler nko order murtabak daging memang akan terasa daging tu. Kekadang biler kita beli murtabak...yang penuh bawang dengan telur je. Murtabak kat sini besar besar...jenuh nak mengabihkan. Pada aku...yang biasa lagi sedap sebab lama lama muak la pulak biler bnyak sangat telur.


Sesapa peminat murtabak...jangan tunggu lagi...mai ke sini...anda pasti puas hati. Ni la project aku kat Pekan...tapi aku takde la pi Pekan Pahang...entry sebelum ni...propa je. Dah restoran ni famous kat Pekan kan kan kan. Layannn.

3 comments:

Ritchie said...

yo brader, ni cite ko really pegi Pekan,Pahang ke ko pegi Pekan Seri Rampai je.
Buleh clarify tak, konpius...hehehe

fendifid said...

aku pi Pekan Seri Rampai la...pi lepas kerja...apa ke heeynya nak ke Pekan Pahang semata makan murtabak.

yang crite pi pekan tu..aku saje je nak gempakkan kak long.

Liz Duan said...

baik lah tu kelentong orang...why aku tak buat posting murtabak...emmmm....aku selingan aje pasal food...besides more often than not duan balik dari pekan bawak murtabak ni...so macam biase je lah!