Sunday, April 4, 2010

Baru dan Baru

Yesterday, after da vinci class I took Ej to Ampang Point...pi saloon. Rambut dia dah lepas bahu cikgu nanti marah. Kena la potong pendek atas paras bahu.

Ej denganrambut barunya.

Lepas tu dia dok nyanyi kata lapar. Aku malas nak makan kat kedai...sebab seharian aku kat luar dok pi service kereta bagai...fetch EJ sume...dah penat. Tapau je lasagne kat Delifrance. Tapi Ej tak sabar nak tunggu sampai ke rumah...dalam kereta dia makan lasagne tu.
Lepas dah lepak rehat kat rumah...malamnya terus bersiap. Sebab nak try makan kat tempat baru. Sebenarnya aku dah dengar pasal tempat ni dah 3 tahun tapi belum berkesempatan nak ke sini. Akhirnya malam semalam dapat makan kat sini. Jom layan gambar kelabu sedadong.

My fav...butter prawn.


Lala masak sweet sour...sedap. Ej suker bangat.

Paling meletops...ketam masak sweet sour jugak. Kuahnya sedap bangat. Ej siap kata...boleh tak kita datang makan kat sini setiap hari...pengsan aku.


Arfa yang cute. Bagus dia ni...ta meragam...senang kami sume makan dengan tenang.

Gaya Fid dengan EJ makan ketam. Aku makan seketul je....Ej berselera betul layan ketam ni. Kuahnya memang superb. Lepas ni nak makan seafood boleh la ke sini.

9 comments:

Mard said...

dah lama tak makan ketam.....

Ejin said...

amboi misha ...tak sabar2 nak makan lasagna ....sah2 lasagne tu kurang cheese kan ...hehehehe btw rambut baru tu comel lah ..

Ejin said...

aku suka lala ...tapi kat sini jarang jumpa lala ....

fendifid said...

ye la..nko pernah cakap selalu beli kerang dari KL...bawa balik Kuching. Kat sini makan sampai muntah.

Ejin said...

kerang ada kat sini tapi mahal nak mampus ...sekilo boleh cecah RM6-8 tau ..kalau kat KL tu btween RM 1-2 ajer ....mak aku selalu beli banyak2 kalau nak balik sarawak ...pastu bagi2 ngan sedara2 kat sini ...lala tu mmg jarang sangat jumpa kat sini

Liz Duan said...

sedap food tu...

Liz Duan said...

ejin, mai kuantan ..aku masak kat engkau lagi marvelous:)

Ejin said...

aku mmg plan nak ke Kuantan tapi tak tau le biler nyer aku free ...

fendifid said...

Ejin...nak ke kuantan...jgn plan plan...nanti kecewa lagi. kah kah kah lariksssss.

Biler cuti tu...roger lisdu ada kat Kuantan...terus datang. Plan on the spot.