Tuesday, April 27, 2010

take-away dinner

Malam semalam kitorang makan simple simple ajer ...makan pizza island supreme and kebab from Pizza hut, and a dinner plate from KFC for my mum. My mum nie tak makan pizza ...since aku balik kerja lambat, aku just drop by ajer kat Pizza Hut & KFC..sampai rumah, my sister ajak buat2 ala picnic kat living room ...seronok anak buah aku ....si Alistair punya le tak sabar nak makan masa tu ...and that was really surprising coz nie nie memilih makan selalunyer!


see - he was so excited nak bukak kotak pizza tu! tapi budak nie cuma makan crust pizza ajer ...hehehe dia tak suka makan that cheezy topping ....


and first time makan this kebab ...bagi aku so-so ajer ...terus ingat kat Donner Kebab kat UK huhuhu ...



tapi best le sekali sekala buat ala-ala picnic gitu ...semua pun cam having fun tadi ...yang penting Al kenyang! Bun KFC pun licin dia makan hehehe for someone yang very picky about food - that was a huge achievement! see the happy faces??? hehehe ...


just having a really simple meal with the one you love - what more can I ask for ...

4 comments:

Liz Duan said...

lama tak makan pizza...somehow perut aku ni tak leh satisfied with pizza and kfc....mc d boleh lagi!

fendifid said...

Sikit-sikit boleh la...cepat muak and kenyangnya tak lama.

Ejin said...

this is sekali sekala punya meal lah ...hari2 mmg muak ..and too much cheese ...kecut perut Abang Long dengar banyak cheese nie hehehe

fendifid said...

nko dah try yang cheese lava tu ke? memang satanem...banyak cheese.