Friday, April 2, 2010

Lasagne

Selepas campur...tolak...bahagi...darab....agaknya adalah 5 tahun aku tak masak lasagne. Dulu masa belajar biler aku masak lasagne je...rumah aku kena serbu...selalu kawan complaint makan tak puas. Ada yang mintak resepi...ada yang siap beli sume bahan pastu invite aku ajar masak lasagne. (tiba tiba je rasa macam hebat macam chef wan....lariiiiiks).

Tapi yang paling lawak tu...masa last sekali aku masak lasagne...ada seorang ni kondem kata tak sedap lasagne aku tu? APAKAH???? Lidah tak berbedung ke apa, aku tanya dia? Berani nko kata lasagne aku tak sedap? Ugut ugut pun dia tetap kata tak sedap...alasan dia too much cheese. Aku explain itu ini begitu begini...dia tetap dengan pendapat dia...dia tetap yakin dengan jawapan dia....dia kunci kata kata itu..."tak sedap" katanya.


Last last aku gave up...nak buat camnekan...sebab yang kata tak sedap tu tak lain tak bukan.


EJ.


Add Image

Last Last...aku kena makan habiskan...sib baik ada Fid yang makan sama sama dengan aku. So happen pulak both of us love cheese.


Biler la agaknya aku akan bersemangat balik nak masak lasagne? Tekak tetiba je rasa cam nak makan lasagne. Hmmmmm....esok esok je la fikir.

4 comments:

Liz Duan said...

Misha dah makan segala kedai punya lasgane so her verdict betul la tu:) as for fid, abg masak kan..makan je lah

Ejin said...

hahahaha ...itu pengkritik tetap tu! aku pun dah lama tak masak lasagne ..last sekali buat was zaman aku kat UK dulu kah kah kah ...skill dah berkarat!

Eat said...

sedapnye..kebetulan pulak mmg hari ni mmg plan nak lasagna tu. janji nak buat 3 bulan lepas kat imran.. hahaha!!!

fendifid said...

ha ha ha...redha je la.