Thursday, April 22, 2010

hari yang produktif!

pagi tadi aku ke LHDN ...biasa le tinggal 8 hari lagi utk buat filing and bayar income tax kan ...since today takde meeting awal pagi, aku melencong ke sana dulu le ...balik tu, rasa malas yang amat ...berat kepala otak tau biler ingat kan lambakan kerja yang perlu dibuat ...apa lagi ...singgah sebentar utk breakfast ...punya le tak tau nak decide ...last2 aku order laksa .....


sedap! tak rugi aku order ...it was a really great pick-me-up ...abis breakfast tu, terus motivated nak buat kerja hehehehe ...so far, by  7.00pm today, aku dah siapkan 3 daripada 4 assignments yang aku kena buat ...really hapi ngan improvement aku nie ....pastu balik rumah plak, tengok2 my mum dah masak sweet and sour fish for dinner, as well as jellyfish umai ...all in all a great day ...walaupun aku kena stayback sat sebab byk kerja :-) I was inspired today sebab a fren antar this quote to me "every successful person has a painful story; every painful story has a happy ending; accept the pain and get ready for success..." ...begitu menyentuh jiwa aku utk buat kerja LOL  ...

3 comments:

Liz Duan said...

the quote is good...the laksa is even better...LOL

fendifid said...

ye la...penangan laksa sarawak.
biler ekk...nak kenduri laksa pahang dengan laksa sarawak?

Ejin said...

aku tak reti masak laksa sarawak ..aku tau beli ajer! laksa pahang ---aku tak pernah tengok or dengar ...