Saturday, April 24, 2010

Refill Stok

Bulan ni takde 31hb...bermakna takde la promo 31% discount tu. Tapi sebab last month ada beli masa promo tu...dapat voucher...buy 2 quart get 1 pint free. Semalam pi beli sebelum luput tarikh offernya.
Sudah ada stock nak layan American Idol dengan Glee next week. Ej cam biasa la...rainbow sherbets...Fid...mint choc. Aku je yang dok tukar try flavour lain lain. Fav aku...macadamia tu dah lama tak nampak bayang.


Maui..choc...something something. Aku ambik ni sebab ada macadamia nuts...pastu rasanya fail. Nyesal pilih hok ni. Nyesal tak try dulu. Apakan daya...dah beli...telan je la kan kan kan. Layann.

7 comments:

Ejin said...

i love choc flavour ...tapi tak suka lah yang minty2 nie ...rasa cam makan ubat gigi ajer GGG ...kat fridge aku sekarang cuma ada stock ice-cream potong flavour kacang merah and sekotak yang flavour pulut hitam ajer ....

fendifid said...

Aku pun tak minat yang minty. Aku minat yang ada kacang.

Liz Duan said...

Ejin...kite pun ada stoc ice cream potong kacang merah tu....duan beli last week....sedap jugak ekkkk

fendifid said...

ice cream potong...aku suka Kings

Ejin said...

semalam kol10.30 malam aku makan ice-cream kacang merah - celebrate abis assignment! bising mak aku kah kah kah ....

fendifid said...

Orang tua tua selalu tak bagi kiter makan ice cream waktu malam kan. Aku dok paksa telan flavour maui tu...nyesal sungguh pilih flavour ni.

Ejin said...

yang dia geram tu, Al pun nak makan aiskrim sesama ngan aku ...terpaksa aku makan cepat2 supaya Al tak nampak!