Thursday, April 29, 2010

Gerabak Komuter Pink

Semalam bermulanya Gerabak Komuter Pink...khas untuk wanita. So lelaki jangan la nak buat dek tak faham faham konon salah masuk koc ke apa ke. Walaupun aku berkurun dah tak naik komuter tapi ada rasa terpanggil pulak nak buat posting pasal koc pink ni biler koc pink ni jadi topic kat HotFM pagi tadi.

Ada caller tak setuju biler ada koc khas untuk wanita ni. Alasan dia kesian kat pompuan yang belum bertemu jodoh, takde peluang la kan orang lelaki nak ngorat dia dalam komuter. Aku setuju gak la dengan reason caller tu...sebabnya adik aku pun bertemu dengan husband dia sekarang ni sebab dulu selalu naik komuter ke Klang. Kalau dulu ada koc pink ni, maybe takde chance la husband dia nak ngorat dia or dia nak ngorat husband dia kan. Maka tak tersemi la "Cinta Komuter".

Korang setuju tak dengan reason caller ni?

Aku tetiba rasa nak layan lagu Lionel Richie...esp lagu Hello dengan Dancing on the Ceiling. Apakah? Layannn.

9 comments:

Liz Duan said...
This comment has been removed by the author.
Liz Duan said...

yuppp...very nostalgic...main mata dalam komuter....

calling for ritchie --1--2---3---

Eat said...

Kah Kah Kah!!!~~

Ejin said...

hehehe aku dengar jugak komen kat Hot FM tadi ..and, mcm Fendu, terus teringat kisah cinta komuter kawan kiter ...

Liz Duan said...

suke nyer dieeeeeeeeeee terkena lah tu!

Liz Duan said...

not TERKENA...typo error...soliii........ TERKENANG>>>>

Eat said...

Hari ni kat HotFm cakap pasal lelaki tersalah masuk pink coach tu pulak.. hahaha!!

fendifid said...

Aku nak suggest kat adik aku tu...on her anniversary pi celebrate naik comuter...angkut sekali 4 orang anak dia.

Ejin said...

sah2 kecoh satu gerabak komuter tu nanti ...hehehehe